وبلاگ اطلاع‌رسانی 46امین کنفرانس ریاضی ایران - دانشگاه یزد

46th Annual Iranian Mathematics Conference Weblog
وبلاگ اطلاع رسانی چهل و ششمین کنفرانس ریاضی ایران - دانشکده ریاضی - دانشگاه یزد
این کنفرانس در شهریورماه 1394 در دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.
Yazd University- September 2015

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

The 46th Annual Iranian Mathematics Conference

25-28 August 2015

Yazd University, Yazd, Iran


The 46th AIMC will be held at Yazd University in Yazd (the most beautiful and historical city of Iran) from August 25 until August 28, 2015.The Iranian Mathematical Society and Yazd University have jointly sponsored the 46th AIMC. This conference is an international conference and includes keynote speakers, invited speakers, presentations of contributed research papers, and poster presentations.


Full Call for Papers

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۰۳
46امین کنفرانس ریاضی ایران یزد

بدین وسیله به استحضار می‌رساند، سرور ثبت نام و دریافت مقالات چهل و ششمین کنفرانس ریاضی ایران طبق برنامه زمانبندی اعلام شده در تاریخ اول اردیبهشت 1394 باز شده و هم اکنون ثبت نام و دریافت مقالات در جریان است. پژوهشگران محترم میتوانند با مراجعه به وبسایت کنفرانس به آدرس زیر و کلیک روی ثبت نام، نسبت به ثبت نام و سپس از طریق پنل کاربری، نسبت به ثبت مقاله در کنفرانس اقدام نمایند.

http://confs.yazd.ac.ir/AIMC46/

لازم به ذکر است که مهلت ارسال مقالات در کنفرانس، 25 خردادماه 1394 است و نتایج داوری تا روز 30 تیرماه اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است مقالات باید بر مبنای تمپلت آماده شده توسط کنفرانس که در وبسایت کنفرانس قرار داده شده است، آماده شود. مقالاتی که با این فرمت آماده نشده باشد، بدون داوری رد خواهند شد. 


در هر مرحله از ثبت نام و ارسال مقالات، از طریق ایمیل و پیامک، اطلاع رسانی انجام مراحل انجام خواهد شد و از طریق پنل کاربری امکان ارتباط با دبیرخانه کنفرانس وجود دارد.


پژوهشگران محترم می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل در روند ثبت نام و ارسال مقالات، از طریق کامنت گذاشتن در این وبسایت، مشکلات را منتقل نمایند تا بررسی و جهت رفع آن اقدام شود.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۱۲
46امین کنفرانس ریاضی ایران یزد