وبلاگ اطلاع‌رسانی 46امین کنفرانس ریاضی ایران - دانشگاه یزد

46th Annual Iranian Mathematics Conference Weblog
وبلاگ اطلاع رسانی چهل و ششمین کنفرانس ریاضی ایران - دانشکده ریاضی - دانشگاه یزد
این کنفرانس در شهریورماه 1394 در دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.
Yazd University- September 2015

شروع ثبت نام و دریافت مقالات کنفرانس ریاضی

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۱۲ ب.ظ

بدین وسیله به استحضار می‌رساند، سرور ثبت نام و دریافت مقالات چهل و ششمین کنفرانس ریاضی ایران طبق برنامه زمانبندی اعلام شده در تاریخ اول اردیبهشت 1394 باز شده و هم اکنون ثبت نام و دریافت مقالات در جریان است. پژوهشگران محترم میتوانند با مراجعه به وبسایت کنفرانس به آدرس زیر و کلیک روی ثبت نام، نسبت به ثبت نام و سپس از طریق پنل کاربری، نسبت به ثبت مقاله در کنفرانس اقدام نمایند.

http://confs.yazd.ac.ir/AIMC46/

لازم به ذکر است که مهلت ارسال مقالات در کنفرانس، 25 خردادماه 1394 است و نتایج داوری تا روز 30 تیرماه اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است مقالات باید بر مبنای تمپلت آماده شده توسط کنفرانس که در وبسایت کنفرانس قرار داده شده است، آماده شود. مقالاتی که با این فرمت آماده نشده باشد، بدون داوری رد خواهند شد. 


در هر مرحله از ثبت نام و ارسال مقالات، از طریق ایمیل و پیامک، اطلاع رسانی انجام مراحل انجام خواهد شد و از طریق پنل کاربری امکان ارتباط با دبیرخانه کنفرانس وجود دارد.


پژوهشگران محترم می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل در روند ثبت نام و ارسال مقالات، از طریق کامنت گذاشتن در این وبسایت، مشکلات را منتقل نمایند تا بررسی و جهت رفع آن اقدام شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۵
46امین کنفرانس ریاضی ایران یزد

نظرات  (۲)

سلام
برای ما که تازه فارغ التحصیل شده ایم و جایی استخدام نیستیم هزینه بسیار بالایی برای ثبت نام می باشد. در صورتی که دانشگاههای مربوطه قسمتی از هزینه های ثبت نامی و اقامت اعضای هیئت علمی و دانشجویان را پرداخت می کند. آیا مقدور نیست ما تازه فارغ التحصیلان دکترا نیز همانند دانشجویان ثبت نام کنیم؟

با تشکر فراوان
پاسخ:
با سلام
فارغ التحصیلان دکتری یک سال به صورت مجانی میتوانند عضو انجمن ریاضی شوند و لذا میتوانید از این مزیت استفاده کرده و حداقل از تخفیف عضویت در انجمن استفاده کنید. برای استفاده از ثبت نام دانشجویی باید گواهی به دبیرخانه ارائه کنید.

موفق باشید

اگه قرار باشه من ثبت نام کنم چقدر باید پرداخت کنم.
من از سایرین هستم و عضو انجمن ریاضی
پاسخ:
با سلام و تشکر. ابهام ایجاد شده در وبسایت کنفرانس تصحیح شد. ثبت نام برای تمامی اعضای انجمن ریاضی ایران همان 350000 تومان است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی