وبلاگ اطلاع‌رسانی 46امین کنفرانس ریاضی ایران - دانشگاه یزد

46th Annual Iranian Mathematics Conference Weblog
وبلاگ اطلاع رسانی چهل و ششمین کنفرانس ریاضی ایران - دانشکده ریاضی - دانشگاه یزد
این کنفرانس در شهریورماه 1394 در دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.
Yazd University- September 2015

فرمت پیشنهادی برای پوسترهای کنفرانس

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ق.ظ

پژوهشگران محترم

بدین وسیله به استحضار می‌رساند، یک فرمت پیشنهادی با استفاده از لاتک برای پوسترهای کنفرانس طراحی شده است. به پژوهشگران دارای پوستر توصیه می‌شود از این قالب برای تهیه پوستر استفاده کنند. اندازه پوستر چاپ شده جهت نصب در محل کنفرانس 70 در 100 سانتی‌متر تعیین شده است (با توجه به فضای اختصاص داده شده برای هر پوستر، عرض پوستر نباید بیشتر از 70 سانتی متر باشد). در هر حال، پوستر باید در این اندازه و به صورت رنگی پرینت شده و در زمان تعیین شده در محل تعیین شده نصب شود. برآورد هزینه پرینت رنگی در این ابعاد روی کاغذ حدود ده هزار تومان است.

در خصوص قالب پیشنهادی موارد زیر به اطلاع می‌رسد:
  • برای تهیه پوستر با استفاده از قالب پیشنهادی، کافی است مطالب مقاله که در فرمت کنفرانس تهیه شده است از محل شروع چکیده تا پایان مراجع کپی و در قالب درج شود. یک نمونه برای مقالات فارسی (Sample_poster_FA.tex) و دیگری برای مقالات انگلیسی (Sample_Poster_EN.tex) تهیه شده است. لطفا از نوع مناسب با زبان مقاله خود استفاده کنید.
  • برای اجرای فایل (فارسی و انگلیسی) از دستور زیر استفاده شود:

xelatex --shell-escape Sample_poster_FA.tex

به جای Sample_Poster_FA.tex نام فایل تک قرار می‌گیرد. در قالب برای پوسترهای انگلیسی، علاوه بر دستور فوق، دستور زیر نیز قابل استفاده است:

pdflatex --shell-escape Sample_Poster_EN.tex

  • در صورتی که مقاله دارای شکل یا جدول باشد، دستورات مربوط به درج جدول و شکل در پوستر کمی متفاوت است. یک نمونه از جدول و شکل در پوسترهای نمونه گنجانده شده است. برای شکلهای مقاله، مشابه آنها عمل کنید. فایل شکل‌های مقاله باید در پوشه figures قرار گیرد.
  • طبق آزمایش صورت گرفته، مقالات تا 4 صفحه کاملا در پوستر جا می‌شوند. در صورت جا نشدن، نسبت به حذف مطالب غیر مهم اقدام نمایید. در صورت کوچک بودن مقاله و پر نشدن پوستر می‌توانید دستور \large را قبل از چکیده قرار دهید تا فونت متن پوستر بزرگتر و خواناتر شود. دقت کنید که مطالب کاملا در یک صفحه جا شوند.
  • تاکید می‌شود که استفاده از این قالب، کاملا اختیاری است و لذا کنفرانس پاسخگوی مشکلات احتمالی استفاده از قالب نیست.

 لینک دریافت نمونه پوستر

لینک دوم نمونه پوستر (بیان)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۰
46امین کنفرانس ریاضی ایران یزد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی