وبلاگ اطلاع‌رسانی 46امین کنفرانس ریاضی ایران - دانشگاه یزد

46th Annual Iranian Mathematics Conference Weblog
وبلاگ اطلاع رسانی چهل و ششمین کنفرانس ریاضی ایران - دانشکده ریاضی - دانشگاه یزد
این کنفرانس در شهریورماه 1394 در دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.
Yazd University- September 2015

روش تدوین و ارسال فایلهای مقالات پذیرش شده

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۴ ب.ظ

ابتدا به دوستان ارجمندی که مقالاتشان در کنفرانس به عنوان سخنرانی و یا پوستر پذیرفته شده است، تبریک عرض می کنیم. نویسنده مسئول لازم است پس از اصلاحات احتمالی، فایل‌های تک (زی پرشن)، پی دی اف و عکس (در صورت وجود) را در یک پوشه قرار داده و آنرا زیپ نموده و فایل زیپ شده را حداکثر تا تاریخ ۱۰ مرداد ماه از طریق کنترل پنل خود در سایت کنفرانس ارسال نمایند. توجه شود، تعداد صفحات مقالات می بایستی حداقل ۲ و حداکثر ۴ صفحه باشد و همچنین سعی شود بیش از ۱۰ مرجع در آن ذکر نگردد.


ارسال فایلهای نهایی مقالات پذیرفته شده: پس از پذیرش مقاله و اعمال اصلاحات احتمالی که توسط داوران پیشنهاد گردیده (که از طریق کنترل پنل پژوهشگران قابل دریافت است)، نویسنده مسئول موظف است فایل‌های تک (زی پرشن)، پی دی اف و عکس (در صورت وجود) را در یک پوشه قرار داده و آنرا با پسوند zip زیپ نموده و ارسال نماید. توجه به این نکته مهم است که نام فایل تک و پی دی اف و نام پوشه، به صورت انگیسی و به شکل زیر باشد:

حرف اول نام نویسنده مسئول       خط تیره     نام خانوادگی نویسنده مسئول         

به عنوان نمونه اگر علی رحمانی زاده فایل را می فرستد، نام فایل تک و پی دی اف و نام پوشه  ارسالی خود را به صورت زیر قرار می دهد.

a-rahmanizadeh

اگر این فرد بیش از یک مقاله پذیرفته شده داشته باشد، با رعایت نکته بالا در نامگذاری، به آخر نام فایل ها بترتیب عدد 1  و عدد 2 را اضافه و به صورت زیر نامگذاری نماید .

a-rahmanizadeh1, a-rahmanizadeh2

اگر نویسنده مسئول فایلهای مورد نیاز که در بالا به آن اشاره شد، تا موعد مقرر ارسال ننماید، کمیته علمی کنفرانس از چاپ مقاله ایشان در  مجموعه مقالات کنفرانس معذور خواهد بود.

 

توجه: از کلیه نویسندگان عزیزمسئول  که مقاله آنها پذیرش شده است (بدون اصلاحات یا با اصلاحات) درخواست می‌گردد یک دفعه دیگر فایل زیپ شده را طبق دستورالعمل فوق تهیه و از طریق کنترل پنل خود ارسال نمایند.

 

 یادآوری می کنیم که مقالات پذیرش شده همانند قبل باید توسط نرم‌افزار زی پرشن برای مقالات فارسی و نرم‌افزار لاتک برای مقالات انگلیسی و طبق فرمت زیر تهیه گردد.

قالب مقالات فارسی         لینک دوم قالب مقالات فارسی   

   قالب مقالات انگلیسی   لینک دوم قالب مقالات انگلیسی

در صورت هرگونه مشکل و یا سوال می توانید با ایمیل دبیرخانه تماس بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۳
46امین کنفرانس ریاضی ایران یزد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی