وبلاگ اطلاع‌رسانی 46امین کنفرانس ریاضی ایران - دانشگاه یزد

46th Annual Iranian Mathematics Conference Weblog
وبلاگ اطلاع رسانی چهل و ششمین کنفرانس ریاضی ایران - دانشکده ریاضی - دانشگاه یزد
این کنفرانس در شهریورماه 1394 در دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.
Yazd University- September 2015

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

پژوهشگران و شرکت کنندگان محترم در چهل و ششمین کنفرانس ریاضی ایران

با سلام و عرض ادب
 
در لینکهای زیر برنامه زمانبندی سخنرانی ها، ارائه پوسترها و دفترچه مقالات (انگلیسی و فارسی) قرار داده شده است.

توجه بفرمایید که با توجه به حجم زیاد مقالات و دشواری برنامه ریزی، امکان هیچ گونه تغییری در زمان و مکان ارائه مقاله وجود ندارد.

برنامه زمانبندی سخنرانی‌ها

برنامه زمانبندی پوسترها

مجموعه مقالات فارسی (سخنرانی و پوستر)

مجموعه مقالات انگلیسی (سخنرانی)

مجموعه مقالات انگلیسی (پوستر)

سعی و تلاش ما بر این بوده است که مقالات بدون خطا (جز اینکه خطا از فایل ارسالی شما باشد) آورده شوند، با این وجود از شما درخواست می کنیم که اگر خطا (یا خطاهایی) در مقاله (یا مقالات) خود می بینید که به احتمال زیاد از فایل نهایی ارسال شده شما می باشد آن خطا را در فایل نهایی اصلاح کرده و تمامی فایلهای مورد نیاز را در زیپ قرار داده، نام فایل زیپ شده را کد مقاله قرار داده و حداکثر تا تاریخ 10 شهریور ماه 1394 به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند. بدیهی است اصلاحاتی که از ۱۱ شهریور به بعد دریافت شوند بی اثر خواهد بود و مقاله به شکل موجود در دفترچه ظاهر خواهد شد. منتظر دیدار شما در یزد هستیم


aimc46.proc@gmail.com

با سپاس
دبیرخانه کنفرانس ریاضی
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۸
46امین کنفرانس ریاضی ایران یزد

پژوهشگران محترم

بدین وسیله به استحضار می‌رساند، یک فرمت پیشنهادی با استفاده از لاتک برای پوسترهای کنفرانس طراحی شده است. به پژوهشگران دارای پوستر توصیه می‌شود از این قالب برای تهیه پوستر استفاده کنند. اندازه پوستر چاپ شده جهت نصب در محل کنفرانس 70 در 100 سانتی‌متر تعیین شده است (با توجه به فضای اختصاص داده شده برای هر پوستر، عرض پوستر نباید بیشتر از 70 سانتی متر باشد). در هر حال، پوستر باید در این اندازه و به صورت رنگی پرینت شده و در زمان تعیین شده در محل تعیین شده نصب شود. برآورد هزینه پرینت رنگی در این ابعاد روی کاغذ حدود ده هزار تومان است.

در خصوص قالب پیشنهادی موارد زیر به اطلاع می‌رسد:
  • برای تهیه پوستر با استفاده از قالب پیشنهادی، کافی است مطالب مقاله که در فرمت کنفرانس تهیه شده است از محل شروع چکیده تا پایان مراجع کپی و در قالب درج شود. یک نمونه برای مقالات فارسی (Sample_poster_FA.tex) و دیگری برای مقالات انگلیسی (Sample_Poster_EN.tex) تهیه شده است. لطفا از نوع مناسب با زبان مقاله خود استفاده کنید.
  • برای اجرای فایل (فارسی و انگلیسی) از دستور زیر استفاده شود:

xelatex --shell-escape Sample_poster_FA.tex

به جای Sample_Poster_FA.tex نام فایل تک قرار می‌گیرد. در قالب برای پوسترهای انگلیسی، علاوه بر دستور فوق، دستور زیر نیز قابل استفاده است:

pdflatex --shell-escape Sample_Poster_EN.tex

  • در صورتی که مقاله دارای شکل یا جدول باشد، دستورات مربوط به درج جدول و شکل در پوستر کمی متفاوت است. یک نمونه از جدول و شکل در پوسترهای نمونه گنجانده شده است. برای شکلهای مقاله، مشابه آنها عمل کنید. فایل شکل‌های مقاله باید در پوشه figures قرار گیرد.
  • طبق آزمایش صورت گرفته، مقالات تا 4 صفحه کاملا در پوستر جا می‌شوند. در صورت جا نشدن، نسبت به حذف مطالب غیر مهم اقدام نمایید. در صورت کوچک بودن مقاله و پر نشدن پوستر می‌توانید دستور \large را قبل از چکیده قرار دهید تا فونت متن پوستر بزرگتر و خواناتر شود. دقت کنید که مطالب کاملا در یک صفحه جا شوند.
  • تاکید می‌شود که استفاده از این قالب، کاملا اختیاری است و لذا کنفرانس پاسخگوی مشکلات احتمالی استفاده از قالب نیست.

 لینک دریافت نمونه پوستر

لینک دوم نمونه پوستر (بیان)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۰۹
46امین کنفرانس ریاضی ایران یزد

توضیحات ضروری در خصوص کنفرانس ریاضی از طریق این اطلاعیه به استحضار شرکت کنندگان در کنفرانس ریاضی خواهد رسید. این اطلاعیه به روزرسانی خواهد شد و موارد جدید نیز به جای اعلام مستقل، در همین اطلاعیه گنجانده خواهد شد.


  • رزرو و پرداخت اسکان و غذا در سیستم همراه با هم باید انجام شود. در صورت گرفتن یک مورد، امکان تغییر و اضافه کردن مورد دیگر وجود ندارد.
  • مقالات پذیرفته شده در صورتی در مجموعه مقالات کنفرانس درج خواهد شد که هزینه ثبت نام در مهلت تعیین شده (10 مردادماه) پرداخت شود. همچنین گواهی شرکت در کنفرانس به شرکت کنندگان در کنفرانس در روز ثبت نام تحویل داده خواهد شد. گواهی ارائه مقاله (سخنرانی و پوستر) پس از ارائه مقاله در کنفرانس تحویل ارائه کننده خواهد شد.
  • نیازی به آپلود تصویر پژوهشگران یا ارسال مدارک از طریق کنترل پنل کاربران نیست.
  • شرکت کنندگان عزیز توجه کنند که ما، بین نسخه چاپی مقاله و نسخه ارائه مقاله تمایز قائل می‌شویم و لذا نسخه چاپی (که باید مطابق با قالب مقاله مشخص شده از سوی کنفرانس باشد) می‌بایست حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام ارسال شود اما در مورد نسخه ارائه (مثلا ابعاد پوستری که قرار است به دیوار چسبانده شود) متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. بنابراین با توجه به درج مقالات پذیرفته شده به عنوان پوستر در مجموعه مقالات کنفرانس، نسخه نهایی این مقالات نیز مشابه مقالات پذیرفته شده جهت سخنرانی باید از طریق کنترل پنل کاربران ارسال گردد. قالب تهیه پوستر جهت نصب در محل کنفرانس متعاقبا از طریق وبسایت کنفرانس در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
  • لیست سوالات متداول در وبسایت قرار گرفته است و توصیه می‌شودپژوهشگران محترم قبل از مطرح کردن سوالات، آن را مطالعه نمایند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۴
46امین کنفرانس ریاضی ایران یزد

پژوهشگران محترم

با سلام و احترام

بدین وسیله به استحضار پژوهشگرانی که مقالات آنها در کنفرانس پذیرفته شده می‌رساند، راهنمای تصویری جهت مشاهده نظرات داوران مقاله و همچنین ارسال نسخه نهایی مقاله در لینکهای زیر در دسترس دوستان قرار گرفته است. خواهشمند است راهنما را مطالعه نموده و بر مبنای آن نسبت به تهیه و ارسال نسخه نهایی مقالات اقدام نمایید.

راهنمای ارسال نسخه نهایی مقالات (PDF)

راهنمای ارسال نسخه نهایی مقالات (Word)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۵
46امین کنفرانس ریاضی ایران یزد

ابتدا به دوستان ارجمندی که مقالاتشان در کنفرانس به عنوان سخنرانی و یا پوستر پذیرفته شده است، تبریک عرض می کنیم. نویسنده مسئول لازم است پس از اصلاحات احتمالی، فایل‌های تک (زی پرشن)، پی دی اف و عکس (در صورت وجود) را در یک پوشه قرار داده و آنرا زیپ نموده و فایل زیپ شده را حداکثر تا تاریخ ۱۰ مرداد ماه از طریق کنترل پنل خود در سایت کنفرانس ارسال نمایند. توجه شود، تعداد صفحات مقالات می بایستی حداقل ۲ و حداکثر ۴ صفحه باشد و همچنین سعی شود بیش از ۱۰ مرجع در آن ذکر نگردد.


ارسال فایلهای نهایی مقالات پذیرفته شده: پس از پذیرش مقاله و اعمال اصلاحات احتمالی که توسط داوران پیشنهاد گردیده (که از طریق کنترل پنل پژوهشگران قابل دریافت است)، نویسنده مسئول موظف است فایل‌های تک (زی پرشن)، پی دی اف و عکس (در صورت وجود) را در یک پوشه قرار داده و آنرا با پسوند zip زیپ نموده و ارسال نماید. توجه به این نکته مهم است که نام فایل تک و پی دی اف و نام پوشه، به صورت انگیسی و به شکل زیر باشد:

حرف اول نام نویسنده مسئول       خط تیره     نام خانوادگی نویسنده مسئول         

به عنوان نمونه اگر علی رحمانی زاده فایل را می فرستد، نام فایل تک و پی دی اف و نام پوشه  ارسالی خود را به صورت زیر قرار می دهد.

a-rahmanizadeh

اگر این فرد بیش از یک مقاله پذیرفته شده داشته باشد، با رعایت نکته بالا در نامگذاری، به آخر نام فایل ها بترتیب عدد 1  و عدد 2 را اضافه و به صورت زیر نامگذاری نماید .

a-rahmanizadeh1, a-rahmanizadeh2

اگر نویسنده مسئول فایلهای مورد نیاز که در بالا به آن اشاره شد، تا موعد مقرر ارسال ننماید، کمیته علمی کنفرانس از چاپ مقاله ایشان در  مجموعه مقالات کنفرانس معذور خواهد بود.

 

توجه: از کلیه نویسندگان عزیزمسئول  که مقاله آنها پذیرش شده است (بدون اصلاحات یا با اصلاحات) درخواست می‌گردد یک دفعه دیگر فایل زیپ شده را طبق دستورالعمل فوق تهیه و از طریق کنترل پنل خود ارسال نمایند.

 

 یادآوری می کنیم که مقالات پذیرش شده همانند قبل باید توسط نرم‌افزار زی پرشن برای مقالات فارسی و نرم‌افزار لاتک برای مقالات انگلیسی و طبق فرمت زیر تهیه گردد.

قالب مقالات فارسی         لینک دوم قالب مقالات فارسی   

   قالب مقالات انگلیسی   لینک دوم قالب مقالات انگلیسی

در صورت هرگونه مشکل و یا سوال می توانید با ایمیل دبیرخانه تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۴
46امین کنفرانس ریاضی ایران یزد